Välkommna

Oj, bara sen igår steg antalet besökare upp till ca 100.. helt galet! Vilka är ni som läser? Till nått annat: Idag är en sån dag då jag bara vill dra täcket över huvudet och gråta hela dagen. En sån dag då jag inte orkar nått och vill bara få krama någon. Då jag önska att jag var liten igen, snälla kan jag få börja om? Göra allt rätt.. Pappa, jag saknar dig!! Mega massa mycket, var är du när jag vill prata? Varför finns du inte här? Snälla låt mig få vakna upp och få veta att allt är en mardröm, jag orkar inte längre!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Johanna heter ja o kommer i från Sthlm.. Läser din blogg sen du starta :)

2012-01-16 @ 16:50:22
Postat av: EMELIE

EMELIE juuu.. men de visste du redan ;D

2012-01-16 @ 17:19:16
Postat av: Anonym

Fin blogg <3

2012-01-16 @ 21:31:44
Postat av: MAMMAN SOM KÄMPAR FÖR LIVET

TUSEN TACK!

Men vad är detta för hemskt jag läser? :( Vad har hänt???



KRAMAR

2012-01-20 @ 12:44:11
URL: http://overleva.blogg.se/
Postat av: Evelina

Jag som läser heter Evelina, är 19 år och har också förlorat min pappa.. Han tog sitt liv. Det är dock inte så illa som det låter och eftersom jag var ganska liten och inte hade så bra kontakt med honom så har det inte tagit så hårt på mig.. Jag är snarare en som växt upp utan pappa..



:) försöker läsa iallafall en gång om dagen :)



Hoppas din dag blir bättre!

2012-01-27 @ 11:38:22
URL: http://evelinaking.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback