Mitt hjärta värker..

Det gör ont, jätte ont..
Jag har börjat komma in i en period där det är helt tomt..
de där som man hade i början " lever han inte"  " har han blivit mördad".
Vissa dagar är faktiskt sånna då ja tror att han fortfarande lever..
tills jag kommer på mig själv att - Ne de gör han ju inte!
Man ser bilder och det känns som det var igår..
det känns som detta är nu.
Men det känns ju även att det är han jag inte kommer få se igen..
Helvete!!

Dagarna kommer igen då jag börjat tänka " är detta verkligen sant?"

Det är jobbigt, varför ska de börja om på nytt?
Jag mår redan dåligt som det är.. varför?

Varför är det alltid att man inte fattar vad personen betyder förrens personen är borta?



Kommentarer
Postat av: Amelie

Tack. =) Jag blev nöjd med den. Och ja jag gör alla mina designs själv. ^^



Du vet väl vad de säger; man saknar inte kon fören båset är tomt. Stämmer förbannat bra tyvärr.

2011-02-20 @ 23:35:43
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: Malin

Usch vad mitt hjärta värker när jag läser om din sorg, då jag känner såååå med dig!! :( Visst önskar man att man alltid fick ha kvar sina allra älskade!



och för att besudla detta inlägg lite, så måste jag svara på din kommentar. HAHHAHA bästa kommentaren! sååå rätt! :D

2011-12-15 @ 21:00:23
URL: http://siljeholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback