Hemsk dröm inatt

Jag drömde om pappa inatt igen, denna gången var det en mardröm.. det var jätte hemskt och jag kommer inte riktigt ihåg allt.
Men mamma hade "plockat" fram pappa och sedan satt han i soffan, han prata jätte konstigt och mamma förklara att han var hjärndöd, vilket ledde till att han måste dö. Men jag drömde även om idioten som gjort allt.. Han var hos oss och skulle hämta nått, vi gömde oss osv. Jag vakna av att jag grät, riktigt äckligt är det.
Det man drömmer om har är ju sådant som oftast inte hänt, men när jag vakna denna gången stämde det, pappa är död!









Kommentarer
Postat av: Jessica Sjöqvist

Jag har fått höra att man kan möta de sösa i sina drömmar. Nu vet jag ju inte om du tror på sånt. Men några månader efter att pappa dött drömde mamma & jag en dröm samma natt där vi träffade honom. Både mamma och jag drömde att han ströck oss på kinden och sa "Allt kommer och ordna sig". Vad är oddsen att man drömmer iprincip samma sak samma natt? Ta vara på drömmarna. De kan kännas så verkliga..

2010-01-10 @ 14:34:05
URL: http://lifeafterdeath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback