Paniken

Jag känner hur paniken stiger längst ryggraden. Jag mår illa ju närmre julafton vi kommer, jag vill fira som vi brukade göra. Men tanken på att du inte kommer vara med gör mig illamående, jag mår illa över hur illa jag kommer må på julafton, hur ledsna alla kommer vara. Jag har till o med föberett mig på att ta med mig smink, för jag vet att hela julafton kommer gå åt till att gråta, inte förrens vi ska åka vidare på kvällen för att fira hos sambons familj kommer jag sminka mig, för jag vet att ja kommer klara de lite bättre på avstånd. Det är svårt att inte vara ledsen och det är svårt att inte tänka på det. Vi ska vara glada för att vi fortfarande har varandra! Älskar er min underbara familj..
Jag kommer förmodligen inte skriva här förrens efter julafton då det är mycket runt omkring just nu.
så GOD JUL allihopa och pappa vet du.. jag älskar dig mega mycket!

 






Vår dotter, ditt 3:dje barnbarn som du aldrig fick träffa, exakt 3 månader efter att du dog kom hon <3




Kommentarer
Postat av: therese

söt bild! =)

2009-12-23 @ 07:22:17
Postat av: Moa

Men fyfan! vilket hemskt monster gör sånt hära!



Min pappa bröt nacken när jag var 8 (nu är jag 10-11)

jag låg bara i sängen å soffan å skrek å grinade

När han hade opererats så fick vi åka upp och han var sövd sen var han så akut skadad att han höll på att dö tre gånger adrenalin pumparna gick och gih resperatorn var på och det ljudet som kom var liksom sövande...

men innan han opererades så fick vi gå in där han låg, jag hålde mitt gosedjur hårt.. vi gick in och han kunde inte prata han mimade till mig: Jag älskar dig<3

och allt kommer att bli bra..



och det blev det också fast han kommer sitta i rullstol i hela livet och är för lamad

han åter hämtar sig bra efter 182 dagar på sjukhuset



Men sen kom bakslaget:

Pappas bästa kompis (MIN GUDFAR)

Hasse hade sedan två år tillbaka haft cancer men sen efter ett år när allt var borta fick han det igen och dog senare:(

Han var polis begravningen var så vacker...

Pappa och jag blev helt förstörd

Men efter som att din pappa var brand man så kanske han visste vem Hasse/ Hans Edström var...

RIP Din pappa låt han vila i frid!<3

2011-03-28 @ 15:17:56
URL: http://moagyllenskepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback