Grattis på DIN födelsedag

Du fyller år, grattis kan ja säga här nere, samtidigt som jag tittar mot himlen, jag ser inga stjärnor.. men jag vet att du finns, hos oss. Med en klump i halsen skriver ja detta, fylld av tårar men ja vill inte gråta, det är din födelsedag så jag ska vara glad. Glad av att du varit en av de bästa personerna ja känner. Glad över att du varit min pappa i nästan 20 år. Men ledsen över att du var tvungen att lämna oss, ledsen över att du inte får fira mer födelsedagar. Jag saknar dig pappa, nått oerhört mycket. FAN!



Idag 16/12 - 09 skulle DU fyllt 47 år..
Men du kom inte så långt, du fick inte. Vi ville ha kvar dig mycket mycket längre, men himlen saknade en utav sina vackraste änglar...



Kommentarer
Postat av: therese

2009-12-16 @ 09:16:22
Postat av: mona

<3<3<3 har tent et lys... klem

2009-12-16 @ 10:24:06
Postat av: Jennifer

Kan inte förstå att ni ska behöva vara med om detta. Blir så ledsen och jag tänker på dig och din familj. Det är så svårt för mig att förstå hur det kan kännas för jag har inte riktigt varit med om detta så är så svårt att uttala sig. men jag tänker på din familj och dina fina ord får mig att uppskatta minsta lilla i livet och att man ska ta vara på sina nära och kära för man vet som sagt inte hur mycket de betyder och vad man har förrän man har förlorat dem. Önskar dig och din familj en god jul och så får du gärna hälsa din syster Jeanette från jennifer ifrån Näl! kram!

2009-12-16 @ 20:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback