Gott nytt år

Detta har varit det värsta och det bästa året på olika sätt..2009 är ett år som jag kommer minnas som bra och dåligt.

Min pappa blev mördad 2009
min dotter kom 2009
Blandade känslor alltså.
Det är svårt att veta vad man ska tycka om detta året som gått..
Men det jag vet är att nästa år kommer bli bättre.

2009 har varit ett omtumlande år, än sålänge.. jag hoppas jag inte kommer få uppleva något hemskare..
resten av alla jag känner ska dö av åldern, inget annat.

Gott nytt år och ta hand om er.. man vet aldrig vad som kan ske, när man minst anar det.
Säg till varandra hur mycket ni älskar varandra och vad vänner betyder! Det finns inget viktigare




Kommentarer
Postat av: Jessica Sjöqvist

Gott nytt år tjejen!!

2010-01-01 @ 22:22:00
URL: http://lifeafterdeath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback