Andra advent

Andra advent idag och vi ska till minneslunden och tända ljus snart! Även till Simon Lago och tända ljus vid hans grav. Tänk, snart är det jul och det kommer bli den värsta julen någonsin. Jag kommer säker gråta mig igenom hela julafton, och lite till. Jag vill inte fira jul utan dig, du som ville att hela familjen skulle samlas. Du som älskade dina barnbarn men fick aldrig träffa ditt 3:dje (mitt). Du som hjälpte de flesta. Du som var min pappa. Inget blir ju som det varit, julen är ju den högtid man ska fira tillsammans med HELA familjen. Men så kommer det inte bli iår, nästa år.. aldrig. Julen var för mig det bästa som fanns, jag älskade julen. Men inte längre, nu hatar jag julen, jag vill inte att det ska bli julafton, jag vill sova igenom hela jul, jag vill inte fira julafton. Denna jul kommer bli förbannat jävla dålig!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback