Inatt

Inatt drömde jag om pappa.. det är första gången vad jag minns som jag drömmer om pappa sen han dog! (11 månader sedan)
Han kom gåendes och jag och någon utav mina systrar kom från andra hållet,- Vad stor du har blivit, sa han. Jag sprang och hoppade upp och krama han, det knaka till i hans rygg och så sa han. - Och tung med..

hehe, konstig dröm men på nått sätt var det underbart.. efter det vakna jag!
Jag hade velat drömma lite till, få prata med han lite. På nått sätt känns det som han bara är på semester, någonting säger mig att han fortfarande lever. Jag önska det var så, men man kan inte alltid få som man vill. Även fast jag skulle gjort nästan vad som helst för att få dig tillbaka.



Kommentarer
Postat av: mamma

Pappa är här ännu, jag känner hans närvaro ofta. Ibland vaknar jag av att han rör sig i sängen bredvid. Jag ger honom en godnattpuss varje kväll. Kram

2010-01-08 @ 21:05:41
Postat av: Lina

Ni är starka!!

2010-01-08 @ 22:31:05
Postat av: Anneli

Lita på att din pappa är kvar hos er!!

Ofta när man har så klara drömmar om någon som gått bort så träffas man verkligen - fast inte på det jordiska planet!! Jag har själv varit med om liknande med båda mina föräldrar! Det är helt underbart att vakna efter en sån dröm och minnas vad man varit med om!!



KRAM!! //Anneli.

2010-02-03 @ 19:31:07
URL: http://annelismediala.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback